Consiliului Pastoral Parohial Horpaz

Consiliului Pastoral Parohial Horpaz

Rezumatul întâlnirii Consiliului Pastoral Parohial Horpaz
În cadrul întâlnirii din data de 12.09.2022 s-au propus următoarele obiective:
1. Inaugurarea și organizarea sălii de cateheză
– în funcție de situația lucrărilor de construcție, inaugurarea va fi după data de 15.10.2022;
– sala va fi dotată cu mobilă, televizor, videoproiector și va fi organizată în așa fel încât să se poată susține atât activități cu copiii și tinerii, cât și cu adulții;
– se va face anunț în biserică pentru strângere de jucării, cărți etc., pentru activitățile cu copiii și pentru dotarea sălii.
2. Organizarea întâlnirilor cu membrii comunității
– ne vom întâlni lunar cu sărbătoriții lunii;
– posibilitatea unei noi întâlniri de socializare la ferma Horpaz pe 23 octombrie;
– reluarea repetițiilor pentru cor – în fiecare marți după liturghie.
3. Organizarea pelerinajului la Sighetul Marmației
– s-a stabilit pentru perioada 14-16 octombrie;
– înscrierile vor fi până pe 25.09. 2022, apoi se va stabili itinerarul și programul.
4. Intronizarea ministranților
– înscrierea copiilor este în desfășurare;
– după data de 24.09.2022 va începe pregătirea acestora de către pr. Paroh;
– va fi o liturghie specială pentru intronizarea ministranților, la o data ce va fi stabilita ulterior de pr. Paroh.
5. Proiecte prupuse pentru activitatea cu copiii
– Să dăm împreună un nume sălii;
– Să decorăm sala;
– Biblioteca pentru toți (fiecare o carte – donație);
– Jocuri și jucării pentru sală (donație);
– Sărbătoriții lunii;
– HOLYween – Concurs de sculptat dovleci (sculptat acasă cu părinții în siguranță), tombolă și jocuri;
– Secret Santa (Îngerașul) – cu rugăciuni și scrisori de încurajare (NU CADOURI! la Crăciun ci o felicitare sau altele care vor fi pregătite la ateliere dedicate);
– Licitație pentru părinți de Crăciun – se licitează pentru creațiile copiilor (globuri, oameni de zăpadă, etc).
6. Stabilirea rolurilor comunității si a responsabilităților pe fiecare activitate
– Responsabil cu cântul liturgic: Mirabela Tiba – dascăl – alcătuiește planul de cântece, care va fi aprobat de pr. Paroh;
– Activități educative și recreative cu copiii: Mirabela Tiba – stabilește activitățile, modul de desfășurare, organizarea și susținerea acestora;
– Social Media: Silviu Jitaru – postări FB și transmisiunile online;
– Lecturile liturgice: Valeria Bișog – identifică și numește persoanele care vor citi lecturile, atât în timpul săptămânii, cât și la liturghiile de duminică;
– Activități sociale și caritative: Gabriela Vasiloiu – organizează campaniile de strângere de fonduri, identifică beneficiarii și distribuie produsele;
– Responsabil cu programul informatic al parohiei: Stefan Apostoaei – realizează un program informatic al comunității Horpaz.
– Responsabilii de sector – urmează o întâlnire separată în vederea reorganizării cât mai echilibrate a sectoarelor, având în vedere și sfințirea caselor.